kortkort

Mina inlägg är alltid korta. Har alldrig skriv ett långt inlägg, ivf inte på denna blogg. 
Fler av er läsare har kommenterat om längden på mina inlägg, och de flesta dock med positivt budskap. Ni som inte kommenterat detta, vad tycker ni? Borde jag skriva längre inlägg? Vad vill ni att jag skriver om? Vad intresserar er? 
Svara gärna, eftersom det är väldigt mycket enklare att hitta på innehåll för denna blogg ifall jag vet era önskemål. 
 LiBa's är kanske en av de mest svårdefinierade bloggar jag själv vet om, har aldrig tänkt på vad innehållet egentligen handlar om. Borde kanske bestämma en marginal och hålla mig till ett tema som bloggen behandlar men detta känns väldigt långdraget, då mitt liv för stunden känns som en enda röra. Ni förstår, då man själv vet att typ inget i ens vardag kommer att vara bestående en längre tid förbereder hela mentaliteten sig på en förändring. Förändringen i mitt fall är nästa höst. Jag vet inte var jag kommer att befinna mig, vad jag kommer att göra eller varför. En sak kan jag lova och det är att inte befinna mig i Karis. Så, då största delen av mina tankar svävar febrilt kring vad jag vill göra de kommande 3-4 åren är det faktiskt svårt att hålla sig till ett konkret ämne. Hopperligen vid sommaren börjar stabilitet dyka fram och ett tema för denna blogg kan skapas. Tills dess får ni hänga med i svamlet och förvirrningen!

God Fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0