13.18 and 2days to go

Kom en runda hem för att käka en toast till lunch, och tänkte småningom dra mig tillbaka ut i solen. Talade nyss med mamma vilket fick mig att inse att det resterar endast 2dagar tills vi åker hemåt. Torsdagkväll avgår båten och då är Stockholm sommaren förbi för min del. Visst har jag tänkt komma och hälsa på men att bo här utan inkomster går verkligen inte. Och fyfan vad jag skulle vilja bli här ifall ja hade möjlighet. Men Finland calling! 
Dock kan jag medge att det kommer att bli skönt att kunna svettas vid Serendis vedspis, servera törstiga kunder barfota. Springa varje timme på kaffe med flickorna. Steka sig på ekenäsbeachen med TimoTee lurandes i buskorna. Sitta på Jesses skären alternativt vårt nya hak; Lindas&Lottas skären. Fortsätta lördagkvällar på Ettan. Fortsätta känna hatkärlek för Ettan. Spela volley på ängen. Spontanresor till Hfors. Grilla på gården. 
Javisst sommaren är skönast i Raseborg!

Och inte är det heller en dålig sak att få åka till Pori Jazz samt Madonnas konsert pga jobb? Gotta love summer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0