Från banken till hanken

Detta ordspråk är visserligen är litet fel men det gäller mig iaf. Eftersom inträdesproven igår gick som förväntat, blir det ett mellanår då ja troligen får en plats på banken i Hfors och en flytt till huvudstaden sker. Sedan tar vi hanken. 
Bättre att göra saker på eget sätt, vah? Och längre fram i tiden har jag verkligen ingen lust att jobba inom bankväsendet. Så jag får ta o göra det nu färdigy:)


Ligger fortfarande i sängen men lyckas inte att ta mig upp. Skall 12 på jobb och det enda jag vill är att stanna i sängen och bara slappa. Så jäävla kallt i det resterande huset också. ush fy. Ge folket värmgrader!
Neenu, upp o hoppa latloppa! Ciao!
Foto: Karin Lindroos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0