Lat människa?

Jag förklarar bort detta på att ja somna först 4 igår natt. Ja hade väckarklockan o ringa 7 men orka inte stiga upp. Väckarklockan ringde 20 över 7 ja orka inte stiga upp. Väckarklockan ringde 20 före, ja orka inte stiga upp. Väckarklockan ringde klockan 8, jag var försenad, fortsatt sova. Lat? nej...
Jätteskönt, steg just precis upp, skall hitta något att äta i vårt stora men tomma kylskåp, gå i duschen, klä på mig, packa alla grejjer, gå till tågstation, hoppa på tåget, åka till stan, ta metro til sörnäs, ta spårvagn till Arabiastranden och gå till prakticum. vilket schema! :D så borde ja också hinna handla inför imorgon, och städa lite. Fast hundarna endå kommer att hinna rådda allting pånytt förrän onsdagen, men mitt eget rum och arbetsrummet borde jag reda upp.

Men nu borde jag faktiskt också börja göra de ovanstående grejjerna, innan dagen hinner ta slut!
Ha en skön dag!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0