La Festa?

Sitter och skriver över MSN med pappa om hur vi skall arrangera födelsedags-firandet iår. Frågorna lyder: Hur stort det skall bli? Var vi skall hålla det? Kommer folk från Finland?...  buuhuu, jag vet inte...  tänkte åka iväg under höstlovet för ca 5 dagar, men då ja råkar ha jobb (som jag troligtvis kan backa ur) och annars också har en massa annat att hinna med känns det verkligen olämpligt att åka iväg. 
Visserligen är det min kusinsfödelsedag samtidigt, och jag funderade på att bara hålla något litet, diskret tillsammans med henne. 
Det andra är hur jag skall fira här hemma?
Kommer antagligen att komma endast några dagar före hem från Sverige så mycket hinner jag inte ordna med... Antagligen supermysig kväll i Serendi med lite inbjudningsgäster, och under helgen något gradvis större,  i någon lokal.? 

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: elin

tackartackar, de nog johan som man ska gratulera. JA e bara me å våldsgästar;) Men skönt nu att han får eget, så blir de myky förfester å grejs i somar sen:)

2008-08-25 @ 20:15:31
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: elin

ps. BAUTA-fest. Du fyller ju 18 förfän;)

2008-08-25 @ 20:16:32
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Serendi chill låter fint, men hey något oförglömligt måste det hittas på, var beredd på det! :D:DNi ordnade världens bästa 18-årsdag så jag är skyldig dej något och det fan ska det bli! <3

2008-08-25 @ 21:16:25
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0