Paus

Flertal bekanta har frågat varför jag inte uppdaterat bloggen under senaste månaden, trevligt att det är så många som verkligen läser den och är intresserade över mina klotter och skriverier. Eftersom jag tröttnat på designen, skall jag nu ändra den så snabbt jag bara finner tid och då skall bloggandet komma igång med dunder och brak i höst igen. 
Vill satsa lite mer på denna blogg och skall försöka i framtiden att publicera mer bilder, uppdatera oftare samt i längre inlägg. Kommer att sträva efter att inläggen blir intressantare, aktuella och innehålla varierande substans, vilket kommer att vara en aning svårt pga detta år som troligen endast kommer att bestå av studier, studentskrivningar och jobb. 
Vad jag kan trösta er med, kommer en och annan resa att ta rum under detta år pga min förkärlek gentemot den skäggiga mannen Jesse som kommer att föra mig till Gamleby i Sverige, och några snabbvisiter till Italien samt en förtjänad dimissionsresa med pärlorna i södern.

Jag välkomnar er altså till min blogg om några veckor för att följa mig under det kommande året. A presto!!



Kommentarer
Postat av: malin

tycker din paus borde vara slut snart;) ska du va länge i sverige=?

2008-08-05 @ 13:46:32
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0