Desperatfyndare

Jag måste beställa frissa tid! har inte varit och freshat upp mitt hår på fler månader, och det märks!
medan jag nu ligger och ser väldigt patetisk ut i min säng och försöker läsa på studentskrivningarna får jag hela tiden än större och större lust att åka iväg till helsingfors och fynda. inte bara i de sedvanliga butikkedjorna, utan i små secondhands, och mindre affärer. jag måste ta och åka iväg nu i veckan. jag vill ha nya fina saker. vill fräsha upp allt. för nu känner jag mig sjabbig. och vädret hjälper inte till.
 tack gode gud att jag får åka iväg snart utomlands. där skall jag bli en desperat fyndare. apsolut!
nu igen ska ja ta en dusch, sedan försöka klura ut hur jag skall klippa håret, efter det en sväng till pitin, och tillslut skall jag bara önska att det blir måndag så jag får saker och ting gjorda...
image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0