Pronti!

Bloggen har stàrvat de senaste dagarna sà har inte kunnat uppdatera alls... Har stekt under Roms starka sol och njutit av 30° vàrme.

Far min, flòg till Torino pà sòndagen fòr jobbet och borde komma hem, nàgot som àr ganska kràngligt eftersom det àr strejk i flygtrafiken hàr.  Kommande dagar har jag i planerna att framkalla hudcancer mer, skimboarda (vilket jag àr verkligen usel pà) och inte sòndra bràdet vilket jag lyckades med fòrra gàngen. Eftersom pappa jobbar hela veckan flyttas vàr start till Sicilien tills lòrdagen.

Nu snabbt i duschen, och sedan start mot Fiumicino, dàr pappa skall hàmtas hem och under tiden vi vàntar pà honom skall jag kanske unna mig lite shopping? och kaffe.... har inte druckit kaffe pà alldeles fòr lànge, nàgon som vill skicka en kaffe direkt fràn serendi till mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0