Makaronilåda

smakar extremt gott en sensöndagkväll... har inte hunnit äta något förrän nu, så de smakar liksom ännu bättre.
Har nyss kommit hem från gamle gode serendi där en kvällsté avnjöts med Ninas sällskap. Stackarn är lite handikappad då hon hamnade i en liten bilolycka på fredag:S ni skulle bara ha  vetat hur ja reagerad då hon ringde 2 på natten åt mig och berättade att hon var på sjukhus och att de hade kört ut, fyfaan vilken panik asså!

Har tänkt lägga mig tidigt så jag får dagsrytmen igång tills kommande vecka, börjar först 10 så chansen är stor att jag sover alldeles för länge...

Har faktiskt blivit trött på det här med vinter,  det har snöat som aldrig förr denna helg då jag redan hade börjat tro att våren var här! ushush.... Varför inte en tidig, lång och varm sommar i år?
image46
Ischia sommar -06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0