12.10 Hejdå Åland

Var meningen att Serendi skulle ha kallat på mig redan 1200, men blev ändringar och förhoppningsvis slipper jag till Serendi före då min tur flyttades till 1800. Hinner åtminstone göra en liten resumé av helgen och Åland.
Kom fram tordsdag natt, träffade genast herrarna André och Farbod som skjutsade oss från Långnäs rakt framför Arkens dörr. Bailbaila, till kl 0400 och ett stort antal slagsmål dit vi hamnade konstant. sedan mot en bensinmack. ösregn. kände sig allvarligt bostadslös. Sedan kaboom och efterfest. En kortnatt sömn på 4timmar. 
Incheckning på vårt B&B skedde kl 1 nästa dag. Hur gudomligt kändes det inte att få gå i dushen, och få alla väskor och saker inlåsta?
Fredagkväll återigen Arken, en lugnare kväll där även bekanta stadsbor påträffades. Sova genast efterkrogen då krafterna bara försvann. 
Lördag, förfest på rummet. Grannarna på besök. Farre också med. Peppade som fan och Indigo som mål. Träffade bästa herr Karring och kvällen gick galant och slutade med dunderefterfest på vår terass med grannar och nagubor. 
Känns underbart att vakna i egensäng, men en del av mig saknar dagarna utan klockslag och tider. Sov på dagen, Dansa på natten, åt på morgon drack på kvällen. haha underbart! Tack mina fina brudar och alla kära som påträffades under resan! ses nästa år!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0