13.41 35min

Sitter på jobbet efter matpaus nyss. Hade kollat såklart fel på mina arbetsturer och antog att jag började en halvtimme senare än vad jag egentligen gjorde. Så dålig fiilis att åka iväg på sin första arbetdag med en jädrans fart, efter att endast ha dragit på någotlunda stiliga kläder som låg längst fram i skåpet. Efter 35min var jag på plats så ni kan anta att jag var grymmt rädd över att bli sen. Dock kom jag 20 min i förväg, thank good.
Solen gassar fullt och mina tankar surrar iväg mot Ekenäs beachen och Baywatch. Nejj, 2,5 h förrän jag får stiga bort från datorn.
okej, ni undrar kanske vad ja jobbar med, men har tänkt göra ett litet inlägg om det senare eller imorgon. Så kom ihåg att svänga in alltid då o då.
Ha en underbar dag och njut av sommaren lyckos er som råkar vara lediga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0