13.58 Hallå Finland!

Okej, har nyss kommit hem från en kaffe med nära o kära, hann även klippa till håret som sätt ut som ett kråkbo de senaste veckorna. Känner mig som en ny människa- nästan. En powernap inför kvällens kusinträff i Ekenäs vore inte illa med tanke på att starten för regatta tar plats imorgonbitti enligt planerna. Hur vi skall åka ner till Hangö är fortfarande oklart samt hur övernattningen blir har jag inte klurat ut än.
Nu förrän jag lägger ner mig en stund i min EGNA säng, skall jag researcha om hur man tillreder tzatsiki. Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar göra egen tsatsiki me bara lite lök o gurka som e i småsmåsmåå bitar o d i gräddfil ! :Dmen d fins ju i masa färdiga små tsatsiki burkar okså !

2009-07-04 @ 07:11:34
URL: http://annikalindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0