13:21 @ work

Har dödsligt tråkigt på jobbet så svängde igenom nära och käras bloggar. Hittade detta hos Jasmin och tycker ni också kan svara dem!

Var i världen skulle du helst vilja befinna dig nu?

New York, empire state of mind. Blir så sur då alla varit, nyss kommit eller skall åka dit förutom jag. Kan inte någon underbar människa bara ta med mig dit?

Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?

Min far. Att höra om hans livserfarenheter och resor kan vara lika jobbigt som spännande men det är svårt att träffa en person som sett lika mycket som han.


Vilken egenskap önskar du att du besatt?

Alltid drömt om att kunna flyga. Men troligen kommer det även att förbli en dröm.

I vilken färg är ditt drömhus målat i?

Vitt, ljust och luftigt bör det vara för att känna sig hemma.

Vilket namn är det vackraste du vet?
Santino, efter min farfar.

Vilket är det bäst ord som finns?

Ett leende räcker.
(bild: Jesse Laitinen)


Vilket är det viktigaste du hinner göra innan du bara är stoft?

Träffa folk, dela minnen och njuta av livet


Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

La Torrefaziones lunch
(bilder från avaruusasema.com)

Om du bara fick lov att klä dig i en färg i resten av ditt liv vilken skulle du välja?

javisst, stiligt i svart!

Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?

Var väl inte svårt att gissa? Dock skulle livet vara ganska tragiskt då ja gråter varje gång jag ser denna film.

Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?

En ny iPhone, då jag åter igen hunnit spräcka min skärm. Jag är fascinerad av denna pryl, kan inte vara utan den och den överraskar mig varje gång med nya funktioner och svar på mina krävande i-landsfrågor.

Vilket språk är det vackraste du vet?
Español por favor

Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

För stunden måste ja säga att jag varken har nattduksbord eller en bok att ha på det. Nöjer mig dock med en hög av Vogue Italia på golvet. Då jag får tid i dagsschemat för läsning så vore det dock Coco Chanel av Axel Madsen.


Vilken årstid tycker du om allra bäst?

Sommar, sommar och sommar. Inte konstigt då man bor i Finland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0