Dåligt beteende och mående.

Mår mycket dåligt. Riktig sjukling, så de blir ingen tripp till h:fors idag.
Som vanligt har jag inte varit på en endaste timme idag heller. Jag är så skoltrött, och orkar inte stiga upp på morgonen + att serendi känns alltid mycket mer lockande än en engelska eller franska lektion. ajajaj, ser dåligt ut dethär med min skolgång:P
Hoppas jullovet skulle ge mig en liten kick, så jag skulle få studerandet igång igen!
Planerna för ikväll blir säkert liggas i sängen och försöka krya till. Fick också nyss inbjudan till Sydväst efterfesten i ekenäs för ikväll, men troligen skippar jag det.

Det var meningen att vårt julaftons firande skulle bestå av mig, mams o remo och lite julig mat. Men det verkar som om vår hela släkt från mammas sida är påväg hit till pentby. Somtur är min släkt liten, annars skulle de bli för mycket stress med julskinkan, lådorna, och allt annat som man under julen hamnar tillreda och fundera över.
 
Hur skall ni tillbringa julen?


Kommentarer
Postat av: Linda

i Karis-Karjaa såklart! med släkten. Jag ser så fram emot julledigheten i år, skönt att komma hem.

2007-12-19 @ 17:17:05
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Karin

men tack:) gulligt sagt

2007-12-19 @ 18:08:32
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sandra

nämen hej linda! va roligt om du ha vänta på de, tyvärr e de nog it så myky o vänta på men;) god jul ti dig me!:) krya på dig!

2007-12-19 @ 18:27:45
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0