Julannandag

Tänkte tjuta av lycka mitt i middagsbordet igår då jag fick reda på att vi flickor skulle samlas och ha en mysig juldag med vin och Sex and the city.
Blev verkligen en skönkväll!!

Nyårsplanerna är också slutförda, det blir middag hos Josse med lite raketer, och efterfesten i stenåker är under planering. Vad härligt med dessa helgdagar!!

Idag är det sista dagen av julen, vilken man ju bör också ta vara om, den kommer ju först om ett år pånytt. Så då krapulantismen från igår kväll har sjunkit, skall vi återträffas i serendipity där vi firar denna dag med lite biljard och skitsnack.

Nu bör jag dra upp mig ur sängen, släpa mig i duschen och känna mig en aning piggare.
Ett besök till Helsingfors borde också göras nu under lovet, då rean har börjat, och förrän pengarna från julen tagit slut. Men det sker en annan dag!!

Njut av det sista av julen! och ha en skön julannandag!!

image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0