Kvällen planerad!

Japp, åt just en av mammas mest misslyckade middagar. Hon är inte så värst bra på att göra riktiga höjdare, och denna låg nog längst ner på listan. Spenatsoppa. Uhh, det är ju inte gott, och denna spenatsoppa var ennu värre än sina föregångare. Men två skedar sjönk nog.

Har ringt N. och vi skall spendera kvällen tillsammans och om vi inte hittar på något annat blir det vel chill kväll, och om jag inte slipper hem blir jag hos henne och sova. Skall bli skönt att klarna tankarna igen.
Alla har visst olika sätt att klarna sina tankar och funderingar, o mitt sätt är att tala med Nina. :)
Det  är ganska konstigt eftersom jag inte egentligen berättar så mycket om mina problem o tankar för andra, vilket jag har fått dålig respons över flera gånger. Men sådan är jag. Men med N. kan jag alltid tala ut, fast jag tror det är mer hon som har problem nu. Men dem ska vi få ordnade ikväll!!  jag är faktiskt ganska bra på att vara Dr. Phil, ni skulle bara se!

Ha en så sköön kväll!!


                                                                     image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0