Serendi sällskap någon?

Måst slippa till serendi, har bara ingen aning vem ja skall släpa med mig:P Jasse e ikväll o barnvaktar så ifall hon kommer blir det först efter 10... O ja måst slippa dit före det:D Vadå beroende?

Har haft en konstig, trött feeling idag. Vet int riktigt hur ja ska förklara den, samtidigt som jag bara orkar ligga o lata mig skulle ja vilja göra något nytt o spännande. E på nåtslags dubbelhumör? Kan man ens säga så? Eller vara på sånt humör?


UHh, imorgon borde ja igen börja 11, men förståss får ja inte sova länge då heller utan ja skall på julfest planering. Nog för att de e frivilligt men då ja redan lovat ställa upp så kan ja inte backa ur heller, o sist o slutligen kommer det ju att bli riktigt roligt. Kan senare berätta vad vi planerar. :)


Jag gjorde värdens onödigaste deal... istället för att diska två kastruller gick jag med på att stryka alla mammas 150050000001 stycken arbetsskjortor som inte får ha en endaste en rynka på..:S  Men snart börjar Talent USA så ja kan titta på det medan pineriet pågår.

Min bror har blivit helknäpp! Han berättade nyss för oss att han ar tänkt färga håret blåndt!! WTF?! Han kan ju inte gå å göra så!!
1. Han skulle se helvrickad ut (mer än vad han är nu)
2. Personer med ursprung från Medelhavs trakterna kan inte ha blondt hår!
3. Jag skulle skämmas
4. Han själv skulle skämmas
5. Pappa skulle skämmas
6. Det kommer inte på frågan!!

O mamma!! hennes reaktion! jag tänkte bli mer förbannad på henne än på Remo. Hon bara "ajj, du tycker så?"
"Hos vem tänkte du gå?"  "När skall ja beställa tid åt dej?" 
Jag hoppas hon skämtade!?

Måste gå och tala till killen, så han får lite vett mellan öronen.
Och sedan till Serendipity(;

Kommer någon med??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0