Slut firat för idag!

Äntligen! är alldeles utmattad! och proppmätt...
Vi var inte många hos oss, endast mormor, moster Johanna med respektive make, dotter och hund var på plats. Men endå kändes det som om huset var fullt av folk.
Har ätit mer än någonsin, avnjutit vin och tårta, spelat trivial, skrattat, och njutit av en skön Julafton.

Paketöppningen var fortfarande iår höjdpunkten! Troligen kommer det att förbli så för mig i all evighet, fastän man kanske värdesätter samvaron mer än paketen då man föråldras. de e ju så jäkla spännande :P
Fick ett par härliga lakan från finnlayson, hela boxen av Sex And The City, en skitfiin stekpanna från Tefal by Jamie Oliver (tror min moster vill att ja flyttar hemmifrån, då hon nu i 5 år bara ger kärl, bestick och hushållsredskap i gåva, vilket är egentligen mycket bra!) lite pengar har jag också fått, vilka skall absolut gå till Reebok Freestyle tossorna, och lite mysiga kläder hittade jag i ett paket:)

Så nu, då mosters familj åkt mot Åbo för att fira med Kimmos föräldrar juldagen imorgon, och då mommo lagt sig o sova i gästrummet, skall jag avnjuta de sista timmarna av julafton i lugn och ro i mitt rum med tända ljus, och nya lakan. Skall avnjuta ett glas Bailey´s med is, och se några avsnitt av Sex And The City. kan ju inte bli skönare! fast, bra sällskap skulle förstås inte störa. Sinkkuelämää e ju roligast att se med goda vänner!

Sov så gott! Hoppas ni haft en skön julafton!
hahhhaa imorgon e de juldag, va skall man då hitta på?(;


Kommentarer
Postat av: Heidi

Kommer du till Böccis på nyåret? Jag e int helt säker ännu om jag far dit, men om så där ses vi isåfall, om du far dit. :P God jul till dig med!

2007-12-25 @ 14:44:14
Postat av: astrid

Linda, vi måste ta serendi någon dag!

2007-12-25 @ 21:22:12
URL: http://astrid.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0