Lördag

Kväll.
Har varit på kaffe med N. har int sett henne på jätte länge så de var riktit skönt att ses. Hon började nu på hösten kosmetologlinjen i Pargas, så därför träffas vi inte så ofta.
Var just ute med hundarna och väntar att Tomas kommer efter mig så vi åker till hans syster o spenderar kvällen där.
De e faktist kallt ute, hade inga hanskar på när jag var ute me hundarna så nu har jag typ ingen känsel kvar i fingrarna! så dumm  man får vara o inte sätta ortdentligt med kläder på under vintern! Ja kan inte förstå att de finns sådana fjollor som far tex. i slalombacken med en kortkort rock på sig? Så när de sitter i backen ser man bara bara ryggar som skiner bland vit snö! huuu, Om man skall åka slalom eller board skall man vell ha ordentlig utrustning på sig, annars ser man bara mesig ut ju!?
 Nu skall jag nog dra, tror att Tomas körde upp på gården. Ha en bra lördagskväll! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: malin

jepp, ja går i ett gym här, sportfigur e no bara paska jämfört me gymmena i norge. där som ja går finns 20 springband o 2 stora tvn i punttise, samt 3 salar som d går timmar på :) hälsa tomas!!:)

2007-11-03 @ 21:09:46
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0