LEDIGT!

Idag var sista provdagen, hade matte prov som gick alldeles åt helvete! men det verkade ha gjort det för hela klasses, ingen hade tydligen fatta något! :S  Men nu har ja ledigt enda till måndagen, guu va skönt! imorgon skall ja till ikea me mami, skaffa lite inredningsprylar till huset, och sedan skall ja packa eftersom vi flyttar ju på lördag! Skall bli så mysigt i nya huset, ordentligt med utrymme o sånt... Det var meningen att ja skulle måla mitt rum, men ja hann aldrig, så ja gör det nångong nästa sommar istället.

Men iaf. så kom jag hem just från skolan, väntar på att T kommer hit så får ja mysa me honom före ja far till Helsingfors på modellkursen. Tänkte att jag skulle fara me ett tidigare tåg så att jag skulle hinna handla böcker till nästa period.

Jag har faktist fått ett litet plåtningsarbete till den 12, berättar inte vad det är ennu, men skall berätta senare när det närmar sig publiceringen av bilderna. (:

Men nu ska ja kolla när tågen far och vilka böcker ja måste köpa! Bloggar lite mera ikväll!

Ha det bra tills dess!!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0