Mån Dag

Vad konstigt namn egentligen, måndag, MÅÅÅN-DAG. Har alldrig lagt märke till det förut!:D Iaf. så har ja varit urtrött de senaste dagarna, kanske det är pga provveckan? fastän alla prov hittils har nog gått någotlunda... Jag oroar mig bara för matten..:S Finns det någon som är bra på matte?
Ush, tomas skall imorgon opereras, han skall in till sjukhuset kl.7 och 8 börjar operationen, stackarn det är ju hans 2:a operation på mindre än ett halft år! Men kanske hans arm blir bättre sen, vi får vel hoppas på det bästa!
 Åh ja väntar så till nästa veckoslut, o nästa vecka. Nu i sönda fyller jag ju (hoppas ja får lite pengar, skulle inte sitta alls dåligt ;P) o sen nästa vecka är det ju höstlov o då ska jag o Astrid troligen fara till Bryssel!!! Va skönt de ska bli! Pappa skall göra en film där så vi åker dit för 4 dagar. Vi har också planerat ´på att ta tåget till Paris en dag. Haha ja skrattade så när Astrid berätta om förra gången hon var i Paris då hade hon varit i Louis Vuitton butiken med pyjamas byxor på! Butiksbiträderna hade inte heller varit precis trevliga enligt henne:D Men nu skall jag el börja läsa på modersmåls provet som jag har imorgon -> nordiska språk faktist..;)

Gonatt på er!


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0