sykerö, tortillas och vin

Väntar för stunden på att Milla skall komma över, vi skall nämligen ha vår längeplanerade tohtori-sykerö kväll. medan vi ser på underhållande avsnitt av denna skumma doktor skall vi äta lite tortillas samt avnjuta god vin. Finns det något bättre?

Kommer att åka iväg till stan för hela helgen imorgon, har ett full-planerat veckoslut! Skall blogga mer imorgon före jag åker iväg och dela mina planer med er.

Nu skall jag göra ett litet födelsedags kort, avslöjar kanske något? ;)

jag har fått en fetish på ordet gemytlig, jag har användt det i alla sammanhang som bara finns, finurligt ord...

Så ha en gemytlig fredag!
                                         image64


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0