Buonasera a tutti!

Har precis kommit hem fràn matbutiken, pappa kom alldeles nyss hem fràn studion dàr han jobbar, fòr tillfàllet med italienska BigBrother. kanske hinner besòka studion nàgon dag(:
Vi har inhandlat en orovàckande màngd mat sà pappas tomma kylskàp gàr precis att stànga. Sà idag fòr fòrsta gàngen pà alldeles fòr lànge fàr jag njuta av en saknad, smarrig och 3 timmar làng middag med spaghetti con sugo di pomodori, fettuccine fatte a casa, un' insalata di rucola é vino rosso. tack gode gud fòr italienska kòket!

Flygresan gick riktigt fint, planet blev en aning fòrsenat pga. ett sjukfall som vi hamna fòra tillbaka till gate:n precis innan vi skulle lyfta. 
Vàdret àr ocksà skònt vàrigt; sol, frisk vind och en medeltemperatur pà +10 grader. Jag stortrivs.
 
Har ocksà hunnit gòra ett snabb besòk till det enorma och nya shoppingcentret "Porta di Roma" som ligger ca 15-20 minuter hemifràn, och bara màààste àka dit en hel dag fòr att hinna gà igenom alla butiker, fòr hur mycket bàttre kan det bli dà Levi's, Quicksilver, Footlocker, och ett antal andra favorit butiker ligger pà rad med skyltfònstren fulla med godheter?
Har ocksà konstaterat att jag àr i grovt behov av nya solglasògon, skall ta en svàng via kusinernas optiker butik och antagligen blir de ett i aviator modell av Vogue. eller ett par Ray Bans?

Skall hjàlpa till i kòket, karlana i huset sitter nàmligen och spelar kort sà jag anser att Paola behòver sàllskap.
Troligen kommer jag att ha mòjlighet att blogga dagligen dà internet anslutningen fòrbàttrat fòrvànansvàrt sedan hòsten. Sà kommer att kunna beràtta om livet under min vecka hàr i jàmn takt...

Baci & Abbracci!  Linda


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra kväll! :)

2008-02-18 @ 20:39:54
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Heidi

Lyckans du som befinner dig där! Hur varmt är det?

2008-02-19 @ 10:21:13
URL: http://www.heidimaria.blogg.se
Postat av: Henrica

Herregud jag avundas dj som får befinna dj där nu.. (: Hoppas att du får en trevlig visit! (:

2008-02-19 @ 13:03:28
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Nico

låter nice linda :DD ha de bra ! :)

2008-02-19 @ 18:42:25
URL: http://nicoos.blogg.se
Postat av: malin

härlit:) men vad är maträtterna du babblade om? o 3 timmar? men ja sku nångång vilja smaka på äkta italiensk mat, sku vara gudomligt.

2008-02-19 @ 18:57:01
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0