På tiden..

...att ändra utseendet på denna blogg. En aning lugnare och behagligare färger. Tänkte att jag skulle sätta mig in i detdär med HTML koderna, då jag inte klarade av att läsa på italienska utan att somna efter varje sida.
Var på borgkila festen igår, riktigt trevligt men då dresscoden var att klä sig till ett yrke kan ni säkert tänka er vad resultatet blir? Jo, flickor i litet väl provokativa kläder. Det fanns allt från sjömän till städerskor, men jag måste säga att själva karaktären i outfiterna skrek något helt annat.... måttligt tragiskt...
Nu blir det middag i vårt kök, med lite gäster varefter jag troligen besöker ett födelsedagsbarn för att gratulera och spendera kvällen i bra sällskap.

Hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0