Sista-minuten människa

Detta är faktiskt förargligt. Jag har hur mycket som helst att göra idag, men endå befinner jag mig fortfarande i sängen med laptoppen på, och inga intetioner alls att stiga upp. Jag borde öva på att ha mer självdisciplin då det gäller att göra saker i tid. Jag lämnar nämligen allt till sista minuten. Jag hör inte till de människor som gör skolarbeten genast för att ha mindre att göra senare, jag lämnar in allt senast vid deadline, om inte efter det. Ett till exempel, som kanske är lite mer aktuellt; jag åker iväg i natt, o har inte ens tagit fram min resväska, + att alla mina kläder ligger i rentvätten och jag borde också stryka dem.
Troligen kommer jag inte att ta latopen med, eftersom internetanslutningen hos pappa gör inte annat än krånglar. Generande nog kommer jag troligen att sakna denna förhatliga apparat.
 
Denna söndag kommer altså spenderas med packande, strykande och framför ett antal tékoppar i serendi då jag lovat träffa en stor del bekanta förrän jag åker iväg.

Men hej för idag! Om jag får tillgång till dator skriver jag kanske ett och annat inlägg under veckan. Ha ett skönt sportlov!
image42

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg bild! Ha en skön resa :)

2008-02-18 @ 19:49:32
URL: http://www.allexaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0