àckel...

jag tolererar inte regniga dagar i Italien. Det kànns vàrdelòst. Jag vill ut pà stranden, simma i vattnet och jogga làngs vattnet. Men nehhedà... Blir vel àter igen en dag med shopping och troligen bio? Indiana Jones skulle sitta faktiskt ganska bra. Dock àr pengarna knappa dà jag redan spenderat de kontanter jag bàrt i plànboken igàr pà klàder, skor och mojitos men suktar fortfarande hàrt efter nàgra skor och plagg till...

Iaf. àr det som àr ett àckel min lillebror. kanske inte sà snàllt av mig att skriva om det hàr men det har stòrt mig tillràckligt lànge redan. Jo, han har blivit sà lat att han inte kan stànga dòrren dà han gàr pà toaletten, och jag blir djupt àcklad dà jag hòr honom gòra sina besvàr dà jag sitter och àter frukost.
Fòrvànansvàrt nog kan Remo vara ganska underhàllande ibland, dà han provar mina skor tex.

      


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Oij sööötis!!! Kom hem nu! BTW är vädret lika skit här, regn här också! Blä! :( <3

2008-06-12 @ 22:14:34
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0