Great success!

kan inte säga annat. Vaknade lite väl sent igår, och då ja äntligen dragit upp ur sängen fick jag höra att jag råkat ha biologi prov på morgonen. Grattis!
Får allvarligt skärpa mig till denna provvecka och för nästa år ifall jag vill komma ut denna skola i nästa vår. Skärpning, skärpning.... annars kommer man ju att bli för alltid fast i denna by.

Har planerat på att ändra om bloggen radikalt efter Italien-resan, planera och skriva mer. Får se ifall det verkligen blir av, men skulle vara värt att försöka göra en förbättring tills nästa höst. För som det nu ser ut fungerar inte.

Studentskrivningsresultaten kom förresten ut förra veckans fredag och glömde faktiskt nämna att jag fick E i Italienska. Är vel någotlunda nöjd, kanske man skulle tom ha lyckats skriva ett L ifall pluggandet skulle ha tagit ett lite större antal timmar än vad den gjorde. Ifall tiden räcker till kanske man försöker skriva en till gång?
Hur har era skrivningar gått? Varit nöjda med resultaten?

Skall nu cykla iväg till gymmet, där det ska cyklas ännu mer i 45 min tid, RPM står på scemat och skall prestera till max. Träningsperioden till sommaren blev nämligen en aning slappare än vad jag tänkte mig. Så nu endast svett och inga tårar för dessa två veckor som återstår före sommarlovet inleds.

Morsningkorsning!

Kommentarer
Postat av: Pepsi

Heey! Va dukti du e!!! E är ju jätte bra! Grattis sötnos!

Btw, ja kmmer att blogg undertiden ja e i France.. bara så du vet :)

Ha de bra! Kram!

2008-05-21 @ 11:17:51
URL: http://pepifra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0