Nu...

Jag har snart luggit 24h i min säng. En sväng imorse steg jag upp för att duscha och äta någon smörgås. Annars har jag luggit och ruttnat med feber och huvudvärk det senaste dygnet.
Jag gör nuförtiden annat än gormar, tjatar och känner mig fan deprimerad och uttråkad. Hittar ingen inspirationskälla i livet och får ingen motivation till något. 
Men nu har ja fan blivit trött på dethär. Jag orkar inte gnälla på skito-byn Karis, utan tänker heltenkelt ignorera den.  Imorgon skall ja plugga huvudet av mig i skolan, eventuellt hinna och träna före jag åker iväg med Lotta till stallet och slappar med bra sällskap på kvällen. Jag kan inte sitta hemma, får hjärnsläpp här snart. 

Så nu är det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0