simsimsimma

Kommit nyss från simhallen där dryga två timmar spenderades genom att se ut som en groda och glida av och an i vattnet. Lillebror såg mer ut som en flygande valross då han hoppade från klätterväggen och skyllde på att han tappat greppet. Detta höll på enda tills tanten på närmaste bana blev sur.
För att vara ärlig hade jag lust att dra en sådandär flytande overall på som pilkkare troligtvis har. Kändes som om man hade 15 flytringar runt midjan samt 80 munkar från cafeterian i låren. Mycket måste visserligen ändras till nästa sommar. 

Förövrigt (vilket blivit mitt favorituttryck under senare dagar) har ja gråtit inombords över förlusten att jag inte hann fånga åt mig någon av dessa underbaringar som H&M släppte ut igår(?). Man säger dock att positivt tänkande slår det negativa, så visserligen kommer jag inte fira livet i samma klänning som 5% av finlands kvinnor i 17-30 årsåldern kommer bära.

Slutligen kan jag dela med mig informationen om att jag bör få ihop någonsorts föda tills ikväll och läsa om matematik, närmare bestämt vektorer. Angenämt.



Ja tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0