26.10

Gomorgon allesammans! eller goddag egentligen. 
Vaknat relativt tidigt idag, men luggit i sängen, hört på regnet som droppar ute och hoppas på att huset inte blåser omkull med vinden. Suttit på msn med hela morgonen och talat med älsklingen, och ni kan inte förstå hur jag saknar honom. Men snart åker jag och hälsar på honom. Jag måste.
 
Igår blev det utgång värt 10-poäng! Bästa pärlorna, dans, skratt, och bra humör laddar lätt batterierna inför kommande vecka av tråkiga studier. Men dethär är slutrakan! tack gode gud! Sedan får man kämpa med ännu mer krävande studier, men som dock intresserar en! Vad och var är dock ett frågetecken....

Idag skall man också rösta till kommunalvalet. Har en kandidat som jag troligen kommer att rösta på, men är inte riktigt till 100% säker. Skall ni rösta idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0