Åter hemma!

Kommit precis hem från skolan. Shit hur mycket jag hamnar jobba denna period! 

Mannen är vid liv och har det bra, vilket jag nu också gör efter att fått umgås med honom en långhelg.
Hade otroligt avslappnande samt sköna dagar, med mycket promeneras på Västerviks samt Linköpings gator samt en hel del mys i lillbyn Gamleby. 

Oavsett Visa Electrons strul utomlands, vilket kunde ha lett till stoora problem, samt en stormaktig vind påvägen hem, så har resan gått utan problem! Tack gode gud fann jag också till min räddning Sebbe, Simon och Totte på båten som räddade min natt från att sova på stolarna i båten ensam. Skönt med bra sällskap!!

Nu måste det studeras, senare till stallet! Adjöss

  

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0