Inget Swe här inte...

Jag vet, har varit usel på att blogga och uppdatera under senaste veckorna. Ingen inspiration eller vilja. Skall försöka rycka upp mig!

Nåja, var ju i planerna för att åka till Sverige för att skriva högskoleprovet på Lördagen samt hälsa på mannen i lillabyn. nehhedå, ändringar i planerna! Fattig studerande må man vara.

Dock, jobbade jag hela helgen samt fått ett jobberbjudande för Ilta Sanomat, vilket innebär en fetare lön! 

Jag är faktiskt en materiell människa må jag säga... Jag älskar prylar. Jag älskar kläder. Jag älskar fina indredningar. Jag älskar dyr mat. Jag älskar fancy-krogar. Men jag har inte möjlighet till dessa. Jag kommer att hamna studera i 15 år och jobba reven av mig och bli rik.  Då får det fan vara möjligt!
Amen.



Kommentarer
Postat av: ida

oj, va e de fö jobberbjudande du har fått från ilta-sanomat? :o

2008-10-28 @ 17:25:35
URL: http://idamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0