Yes, please. NY, it is.

Gossip Girl är grejjen. Men något som ytterligare håller hårt på att framkalla ett beroende är Lipstick Jungle. Denna serie som också är av STC mamman, Candace Bushnell. 3 framgångsrika kvinnor i New Yorks spännande vimmel.
Varför denna NY-boom? 
Förr var det California med O.C som var grejjen, därefter Summerland. Icke mer. Sorry surferboys and sunshine, business and fashion it is!
Visserligen är Big Apple verkligen intressant. Möjligheternas stad, det tvekar jag inte på. Men ibland skrämmer ju dess storhet en. Hur liten och obetydlig skulle man inte känna sig bland de mijontals människor omkring en?
En bekant åkte efter sommaren för att pröva yrkeslivet i NY, och verkar nu i full fart igång där. Lycka till, må man säga!

Och så kan jag avundas på Astrid för hennes kommande besök till Världens Huvudstad...









Kommentarer
Postat av: HannaH

Måste då vara skrytig av mig och berätta att jag kom hem från NY för snart en vecka sen. Rekommenderar alla att åka dit. En fantastisk stad må jag säga. /HannaH

2008-11-03 @ 17:10:06
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: HannaH

Jag kommer att åka dit flere gånger ännu. Åk dit när du får chansen! :]

2008-11-03 @ 19:33:56
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0