Bonsoir!

Skrev franska prov idag, vilket jag inte förberett mig värst bra på. Dock, gick provet långt över mina förväntningar och vitsordet blir kanske inte sååå dåligt som jag tänkte. 

Skall dra på mig lite kläder och hämta Lotta för att gå på en kopp kaffe som inte druckits med henne på alltför länge! Sötnos.

Förövrigt är det fulltupp med ABI-planering och fundering. Skrivningarna har inte ens flygit i tankarna, ojjdå. Sponsorer skall skrapas ihop (med förvånansvärt goda resultat) texter, bilder, presentationer till tidningen skall verkställas. Jävlar! och förresten vet jag icke vad som skall läggas på till kryssningen? vilket i-landsproblem ja!

Shalom brorsan, harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0