22.40 Gahhhh

Jag känner bara ordet gaaaahhh i huvudet. En litet av misslyckad Regatta bakom, med dåligt väder samt en del drama. Okej, allt är fixat och lugnt men helgen gick för fort och jag hann inte egentligen njuta alls av helgen. 
Som alltid glömde jag även ladda batteriet på kameran så inga kort blev knäpta, tackolov för att andra är duktigare än jag på att fota. 
Eftersom min hjärna inte fungerar lägger jag upp denna bild från ett regnigt Hangö och drar mig under täcket så ses vi imorgon och hoppas på lite mer energi!
Tack och gonatt!

Kommentarer
Postat av: anni

tsatsiki e best o så gottttt !! namm ! :D

hej aj minns int rikit va ja ha prata me dej igår ehem va lite full :D

2009-07-05 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0