3.42 Exhausted

Kommit nyss hem från jobbet där ett 20tal karishjärnare ställt till med en dunderfest! Pubrunda var schemat och nästa år vill jag se till att även jag cyklar omkring Karis stora utbud av uteserveringar. Fabulous. 
Fastän vi jobbade arslet av oss ikväll kan jag inte säga annat att jag får endast mer kicks av att surra omkring i ett fullpackat Serendipity och påpeka att jag garanterat har en av världens bästa jobb.
Åkte som planerat tidigare idag till Helsingfors och sprang lite på stan med min nyfyllda 12 åriga kusin, kan
verkligen kallas kvalitetstid. 
Och det bästa var att jag fick min ädelsten tillbaka, kan ni gissa vad det är jag talar om? Den andra underbaringen fick bli och hänga kvar på klädesstället och vänta en stund till medan jag hittade en annan raring. Kanske visar imorgon?
Nu banne mig och sova! Ge mig fint väder imorgon så att Ekenäs kallar, och på kvällen ses vi återigen i Serendipity.
Ciao bellissimi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0