CareerbuilderCV.docErfarenhet.jobseeker.gooooosh.

Mina ögon trillar snart. Har luggit nu på sängen och skrivit 500 arbetsansökan och skickat in CV till 3761 olika adresser. Men snälla gud låt mig få ett jobb! Jag har nämligen redan insett att det inte går att leva i Sthlm och kunna motstå alla frestelser denna stad bjuder på. Då har jag typ suttit inne hela dagen. De e förfärligt väder och jag kan inte annat än frysa och vrida batterierna på full värme. Har tillåtit mig att sitta inne idag, göra research och imorgon vara på stan hela dagen till fots, eller med tunnelbana tvärbana, pendeltåg och alla andra 3000 sätt att röra sig kollektivt i denna stad. 

Nu tillbaka till erbetssökning!
Hörs senare! Ha de göött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0