Domenica 17/5

Okej, det àr redan den 18 men fàr duga. Spenderat helgen pà landet, àtit, slòat, gjort lite bygg/inredningsplaner fòr huset som vi fòr stunden remonterar samt vattnat gràsmattan. Det àr landet.
Igàr kvàll spenderades pà en uteservering enda till smàtimmarna, men lugnet hòll hela kvàllen.
Kom nyss till en av làgenheterna lite pà utkanten av Rom,som fòr stunden àr den stòkigare av dem. och borde fan dra mig i sàngs men har ett irritationsmoment pga att jag inte fàr tag pà Jesse vilket jag fan hatar. Njah, sov gott baby iaf.
Imorgon vet ja inte ifall jag skall stiga tidigt upp och àka till huset pà andra sidan Rom och njuta nàgra  dagar av sol eller àka med pappa till CinèCitta, fòr att kolla in nàgra filminspelningar.
Fòrresten bòrjar jag fà lust att komma tillbaka till Karis, hatar den byn, men under sommarmànaderna kan jag helt enkelt inte vara utan platsen fòr 2 veckor ens. Helt otroligt. Màste bero pà att folket blir helknàppa under dessa varma mànader. Iaf, vad skvallret jag hòrt ikvàll sàger...hahah. Alltid kul.
neefan, nu isàngs! Natinati! Adjò!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0