We are

Hola! Long time no see... Jag är allmänt värdelös på att bloga vilket alla redan uppfattat. Ingen frågar ens mer varför jag inte skrivit på länge. nu tänkte jag dock att det är ett bra tillfälle att dela med lite av de senaste veckornas yrsel.

Kommer inte mer ens ihåg ifall jag skrivit om att jag fått ihop alla kurser, skrivit alla ämnen och får en studentmössa på huvudet den 30.5 (förutsatt att jag går och köper den...) Så arrivederci Karis i höst! Tackgodegud.
Jesse var på ett lite mer långvarigt besök under påsken och en del plåtningar gjordes med både honom och Helena. 
Har jobbat på Serendi, i Hfors för Unibet Experience  (Unibet.fi) samt på 1maj i brunnsparken. 

Vet ej, om det är pga av att jesse är borta eller om det beror på en alltför lång tid i Karis som vardagen smakar lite surt och inget fås gjort. Som livsräddning skall jag boka flyg ikväll mot varmare breddgarder, avgång på söndag.

Hamnar göra klart inbjudningskorten för dimissionen ikväll, fredagspyssel liksom. Ha de gööttt! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0